FAQ

Stihnete dodanie do Vianoc 2021?

ÁNO, stihneme pri objednávkach uhradených Online platbou alebo kartou a na dobierku garantujeme dodanie:

  • kuriérskou spoločnosťou až do 23.12.2021 (potrebné objednať najneskôr v piatok 17.12.2021 do 8:00 )
  • spoločnosťou zásielkovňa až do 23.12.2021  (potrebné objednať najneskôr do pondelka 20.12.2021 do 8:00)
  •  

POZOR! Od 1.11. do 23.12.2021 vrátane je úložná doba zásielok na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa.sk skrátená na 5 kalendárnych dní (z pôvodných 7) s možnosťou predĺženia len o dva dni a úložná doba zásielok v Z-boxoch je skrátená na 3 kalendárne dni.

Skrátená úložná doba zásielok na výdajných miestach Packeta v roku 2021:

Dovoľujeme si Vás informovať, že od 1.11. do 23.12.2021 vrátane je úložná doba zásielok na výdajných miestach spoločnosti Packeta.sk skrátená na 5 kalendárnych dní (z pôvodných 7) s možnosťou predĺženia o ďalšie dva dni.

Ak sa rozhodnem platiť prevodom za ako dlho dostanem tovar?

V prípade platby prevodom pokiaľ nie je uvedené inak tovar expedujeme prepravnej spoločnosti do 48 hodín od pripísania finančných prostriedkov na náš účet (mimo sobôt a nediel). Následne podľa zvoleného spôsobu dopravy možte tovar očakávať v priebehu1-3 dní.

Ako môžem zaplatiť za nákup tovaru?

Za tovar objednaný prostredníctvom eshopu zuzihracky. sk je možné zaplatiť nasledovnými spôsobmi:

  1. prevodom na účet
  2. dobierkou - v hotovosti alebo platobnou kartou
  3. Online platba - cez platobnú bránu ComGate, ktorá umožňuje platiť online z internetbankingu ktorejkoľvek banky alebo platobnou kartou 
  4. v hotovosti - pri osobnom odbere v sídle spoločnosti

Ako mám zaplatiť za tovar ak sa rozhodnem pre prevod na účet?

V potvrdzovacom emaily k Vašej objednávke nájdete číslo účtu, variabilný symbol a sumu potrebnú na úhradu. Tie potom zadáte na prevodný príkaz vo vašej banke a odošlete. Tovar expedujeme do 48 hodín (mimo sobôt a nediel) od prijatia platby na účet.

Tovar nefunguje čo mám robiť?

Nefunkčný alebo poškodený tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiu daňového dokladu je potrebné nám zaslať alebo doručiť osobne na adresu Boldog 315, 925 26 Boldog.

Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Pre reklamačný formulár kliknite na odkaz

Ak sa mi tovar nepáči môžem ho vrátiť?

Áno, poďľa zákona máte právo na odstúpenie od zmluvy od 14 dní od prijatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Stačí nám zaslať email s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, prípadne môžte tento formulár zaslať poštou. Bližšie informácie ako postupovať nájdete 

Kde máte výdajné miesto / miesto pre osobný odber?

Aktuálne nemáme výdajné miesto. Výdajné miesto sa pripravuje.

Skrátená úložna doba zásielok na výdajných miestach Zásielkovňa.sk v roku 2020:

Dovoľujeme si Vás informovať, že od 1.11. do 23.12.2020 vrátane je úložná doba zásielok na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa.sk skrátená na 5 kalendárnych dní (z pôvodných 7) s možnosťou predĺžena o jeden deň.

//

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie